9 شاهکار دست ساز و کاربردی که سرشار از خلاقیت‌اند!
متن دلخواه شما
بروز تا همیشه
پنج شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 18:58 | بازدید : 194 | نوشته ‌شده به دست احمد کهنسال | ( نظرات )

corbis-readymech-camera_1

هنر دست ساز، واقعا زیباست. دوربین‌های Corbis Readymech نه تنها از نظر ظاهری بسیار زیبا هستند و با خلاقیت و هنر تمام ساخته شده‌اند، بلکه امکان عکسبرداری نیز به کاربر می‌دهند. سری به وب سایت Readymech بزنید، نقشه‌ای را که می‌خواهید چاپ کنید و کاغذها را به گونه‌ای که گفته شده است تا کنید. فیلم تهیه کنید و در مکان مورد نظر قرار دهید و عکاسی را آغاز کنید.

ساعت MB&F Thunderbolt

MBandF-HM4-Thunderbolt-Watch-2

پیش از این در همین وبسایت و در مقاله “10 ساعت لوکس دنیا که شما را شگفت زده خواهند کرد” به گرانترین ساعت‌های دست ساز دنیا پرداخته بودیم که البته این مدل ما هم در میان باقی مدلها به چشم می‌خورد.

یکی از سنتهای دیرینه اروپاییان ساختن ساعت‌های شاهکار با دست است و مکسیمیلیان بوسر نیز در پیروی از این سنت یکی از زیباترین، بهترین و خلاقانه‌ترین ساعتهای دست ساز دنیا را ساخته است. این ساعت یکی از موفقیت‌های دوران زندگی مکسیمیلیان به حساب می‌آید و از 113 قطعه تشکیل شده است.

جاشمعی نارنجکی شکل

Hand-Grenade-Oil-Lamps-2

Hand-Grenade-Oil-Lamps-1

خداروشکر این نارنجک قرار نیست منفجر شود و برای کاربردی خیلی صلح آمیزتر ساخته شده است. طراح پیت هوتنباس این نارنجک را از مواد منفجره تخلیه کرده و از آن به عنوان یک جاشمعی زیبا استفاده کرده است. این جاشمعی یکی از چند دیزاین خطر ناک دنیا شناخته می‌شود.

دوچرخه VANDEYK Contemporary

VANDEYK-Contemporary-Cycles-7

VANDEYK-Contemporary-Cycles-8

خیلی پیش می‌آید که گروهی خلاق از جوانان با یکدیگر و گاهی در قالب یک پروژه محصولی را می‌سازند. این دوچرخه نیز ساخت چند جوان بوده که هر یک بخشی از کار را برعهده گرفته و محصولی چنین شگفت انگیز و زیبا را خلق کرده‌اند. بدنه این دوچرخه کار گئورگ بلاشکه، رنگ و طراحی  روی بدنه کار دو هنرمند هری سیفرت و هالگر گروئن والد است.

شطرنج Kiki De Montparnasse

Kiki-De-Montparnasse-Hand-Made-Chess-Set

علاوه بر زیبایی و ظرافت بی نظیر این اثر، چیزی که در نگاه اول به چشم نمی‌آید این است که هر یک از این مهره‌ها دو وظیفه بر عهده دارند، یکی شکست دشمن و دیگری خدمت همه جانبه به ملکه.

کاغذ دیواری میشا

Misha-Handmade-Wallpaper-3

Misha-Handmade-Wallpaper-2

با نگاه به این کاغذ دیواری‌های زیبا به دست ساز بودن آنها حتما شک خواهید کرد. اما باید بگوییم که هنرمند تمام این طرح‌ها را بر روی پارچه مخصوص پیاده کرده و این زیبایی فرای باور را خلق کرده است.

ابزار همه کاره Leatherman Argentum Collection

Leatherman-Argentum-Collection-1

باورش دشوار است که چنین ابزاری با آن حکاکی‌های بی نظیر رویش دست ساز باشد، اما بیایید کمی خوش بین باشیم. این وسیله همه کاره به همراه آن حکاکی‌های فوق ظریف همگی با دستان هنرمند نقره کار و حکاک آدریان پالارولز  انجام شده‌اند.

کامپیوتر چوبی 11 طبقه

Level-11-Wooden-Computer-1

رایانه‌ای چوبی بیشتر یاد آور قرن 19 است، اما حقیقت چیز دیگری است و قطعه هنری مدرن توسط جفری استفنسون طراحی شده و در واقع به مانند یک رایانه معمولی کار هم می‌کند.از مشخصاتش می‌توان به رم 2 گیگابایتی، پردازشگر 1.2 گیگاهرتزی، حافظه داخلی 160 گیگابایتی و ویندوز 7 اشاره کرد.

ماشین چوبی اسپلینتر

Splinter-Hand-Made-Wooden-Car

خب این هم گل سر سبد مطلب ما. در ساخت این خودرو تا حد امکان تلاش شده است که قطعات از چوب ساخته شده و بدنه که٪100 چوبی است و خیلی ار قطعات درونی که ممکن است از شنیدنش شگفت زده شوید چوبی هستند. طراح هنرمند و زحمتکش این خودرو جو هارمون نام دارد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب