متن دلخواه شما
بروز تا همیشه
پنج شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 8:32 | بازدید : 256 | نوشته ‌شده به دست احمد کهنسال | ( نظرات )
 
ایتنا- خانم مایر، مدیرعامل خبرساز و جنجالی یاهو، اصول مدیریتی و خلاقیت‌های خود را در یک لیست برای شما منتشر کرده است.
۹ اصل مدیریتی مدیرعامل جدید یاهو


معاون بخش جست‌وجوی محصولات شرکت بزرگ گوگل این روزها حسابی خبرساز شده است.
مریسا مایر که یکی از اولین کارمندانی است که در غول موتور جست‌وجوی اینترنتی جهان استخدام شد، حالا به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت رقیب یعنی شرکت یاهو انتخاب و معرفی شده است.

این اتفاق در حالی رخ داد که شرکت یاهو ماه‌های زیادی درگیر شایعات و خبرهای مربوط به مدرک تحصیلی جعلی مدیر عامل قبلی خودش بود و به دنبال آن نتایج چندان خوبی را در گزارش‌های مالی‌اش به ثبت نرسانده بود.
حالا همه منتظرند تا ببینند آینده یاهو با مدیریت مریسا مایر و شیوه‌ها و استراتژی‌های خاص او به کجا می‌رود.

در همین راستا وب‌سایت خبری Fast Company به‌تازگی فهرستی از اصول مدیریتی مریسا مایر برای رسیدن به نوآوری و خلاقیت را منتشر کرده است که می‌توانید آنها را در اینجا بخوانید:

۱- نوآوری اوج کمال نیست
دو نوع مختلف مدیر برای برنامه‌ریزی کارها و امور داریم. بعضی‌ها دوست دارند ماه‌ها یا شاید سال‌ها کار کنند و امیدوار باشند که یک محصول کامل و بی‌نقص را می‌سازند.
بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند اپل با همین شیوه کار می‌کنند. اگر این فرد بتواند کارش را درست انجام داده و یک محصول بی‌نقص و کامل را تولید کند، توانسته توجه تمام دنیا را به خودش جلب کند.

مشکل اما آنجاست که این فرد نتواند کارش را درست انجام دهد. آن وقت او باید ضربه‌های متوالی را تحمل کند، چون او علاوه بر آنکه زمان و انرژی خودش را صرف کرده، بلکه وقت چندین ده نفر را هم برای محصولی که بازار آن را نمی‌خواهد گرفته است.
در مقابل دسته دوم مدیران برنامه‌ریزی افرادی هستند که ترجیح می‌دهند کاری را تا پایان آن روز کاری انجام بدهند و روز بعد آن را تصحیح کرده و ارتقا بدهند.

این همان کاری است که من دوست دارم و انجام می‌دهم. سخت‌ترین بخش کار زمانی است که مهندسان نمونه اولیه یک محصول را به من نشان می‌دهند و من می‌گویم خوب است برویم سراغ مرحله بعد. 
آنها می‌گویند: «نه این محصول هنوز آماده معرفی نیست و با استانداردهای شرکت سازگاری ندارد». آنها می‌خواهند که یک محصول کامل را تحویل بدهند.

۲- ایده‌ها از همه جا می‌آیند
ما همیشه یک فهرست داخلی از ایده‌هایی که به ذهن کارمندان می‌رسد داریم که همه افراد در شرکت به آن دسترسی دارند و می‌توانند این ایده‌ها را ببینند.
این حالت مانند یک صندوق رای‌گیری است که هر کسی می‌تواند نظرش را درباره بد یا خوب بودن این ایده‌ها بیان کند.
این نظرها می‌تواند در نهایت ما را به سمت انتخاب و به‌کارگیری ایده‌های خوب و کارآمد راهنمایی کند.

۳- اجازه‌ای برای دنبال کردن رویاها
از سال ۲۰۰۰ به بعد ما به همه مهندسان شرکت گوگل اجازه دادیم تا ۲۰ درصد از زمان کارشان را برای هر چیزی که دوست دارند صرف کنند و بگذارند.
در واقع ما با این کار اجازه دادیم آنها این زمان را به رویا پردازی‌ بگذرانند و روی رویاهای خلاقانه‌شان کار کنند.
با این کار ما سعی داریم به آنها نشان بدهیم که به آنها، ایده‌ها و رویاهایشان اعتماد داریم و می‌خواهیم این رویاها به حقیقت بپیوندند. 

۴- هر پروژه‌ای ارزش بررسی کردن را دارد
این چیزی است که من به آن شک داشتم و اریک اشمیت من را مطمئن کرد.
او به من گفت که هر پروژه‌ای می‌تواند در آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی ما مورد بررسی قرار بگیرد، چون ممکن است در این بررسی‌ها به نتایج خوبی برای محصولات آینده‌مان برسیم.
در واقع ما با این کار تجربه می‌کردیم و به سلیقه و نیاز کاربران نزدیک‌تر می‌شدیم.

۵- هر اطلاعاتی را که دارید به اشتراک بگذارید
ما یک شبکه داخلی به نام MOMA داریم که تمام کارمندان و مهندسان اطلاعات خودشان را در زمینه‌های مختلف روی آن به اشتراک می‌گذارند.
علاوه بر این، هر یکشنبه تمام کارمندان ایمیلی شامل ۵ یا ۷ کار مهم و ایده‌ای که در هفته گذشته به آن رسیده‌اند را برای مدیران بخش‌های مختلف خودشان ارسال می‌کنند.
ما تمام این ایمیل‌ها را در شبکه داخلی با بقیه کارمندان به اشتراک می‌گذاریم، چون ممکن است هرکدام از این اطلاعات بتواند کلیدی برای حل مشکل یک کارمند دیگر باشد.

۶- کاربران، کاربران، کاربران
من به جای اینکه مشتریان را به شکل پول و درآمد ببینم آنها را به شکل کاربران می‌بینم.
به عقیده من اگر ما روی کاربران و نظر و نیاز آنها تمرکز کنیم، درآمد خود به خود ایجاد می‌شود و می‌آید. این همان اصول درست تجارت است که من به آن عقیده دارم.

۷- اطلاعات چیز سری نیستند
به عقیده من نباید همه اطلاعات مربوط به پروژه‌های شرکت مخفی و سری بماند.
ما خیلی از تجربه‌های کاری‌مان را به صورت آنلاین و با مشورت کاربران انجام داده‌ایم. بعضی از شرکت‌ها به طراحی محصولات به‌عنوان یک هنر نگاه می‌کنند که باید مخفی و انحصاری بماند. اما به نظر من طراحی یک محصول خود علم است که در دسترس همه قرار دارد.

۸- خلاقیت نیاز به اصرار و تداوم دارد
این یکی از اصول مورد علاقه من است. بسیاری از افراد خلاقیت را تنها در ذهن‌شان دنبال می‌کنند در حالی‌که بهترین مهندسان همیشه خلاقیت را در تداوم و اصرار روی یک ایده خوب به‌دست می‌آورند.

۹- شما با استعداد هستید؟ ما شما را استخدام می‌کنیم
من همیشه به دنبال استعدادهای خوب، خلاق و فعال هستم و هیچ محدودیتی برای خودم برای استخدام و به‌کارگیری چنین افرادی قائل نمی‌شوم.
این استعدادها می‌توانند تضمینی برای رشد آینده یک گروه کاری و البته یک شرکت باشد و به همین دلیل نمی‌شود به راحتی از آنها چشم‌پوشی کرد.
 

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
پنج شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 8:32 | بازدید : 225 | نوشته ‌شده به دست احمد کهنسال | ( نظرات )
 
ایتنا - طی چند روز گذشته تماس‌های زیادی از سوی مردم درباره این کلاهبرداری صورت گرفته است.


در یک کلاهبرداری جدید پیامکی، با ارسال پیامکی مبنی بر برنده شدن مشترکان همراه اول در طرح ثامن، به درخواست و دریافت مشخصات مشترک و کارت عابر بانک او و در نهایت کلاهبرداری اینترنتی اقدام می‌شود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، در این کلاهبرداری، ابتدا پیامکی با مضمون برنده‌شدن مشترک در طرح ثامن ارسال می‌شود که در این پیامک از مشترک خواسته می‌شود که کد ملی خود را جهت تایید ارسال کند.

اگر مشترک کد ملی خود را ارسال کند، پیامک دومی مبنی بر درخواست مشخصات عابر بانک مشترک از جمله شماره کارت، کد موجود بر روی کارت و رمز دوم کارت به منظور دریافت وجه جایزه ارسال می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان در این زمینه گفت: طی چند روز گذشته تماس‌های زیادی از سوی مردم درباره این کلاهبرداری صورت گرفته است.

سید جمال سیاوشی افزود: اگر مشترکی مشخصات عابربانک خود را ارسال کند، تبهکاران به راحتی می‌توانند حساب بانکی او را تخلیه کنند.

وی با اشاره به این که این پیامک‌ها از طریق شماره‌های تلفن همراه اپراتورهای دیگر ارسال شده، تاکید کرد: اگر مشترکی چنین پیامکی دریافت کند، مطمئن باشد که این پیامک دروغین و برای کلاهبرداری ارسال شده است و به آن پاسخ ندهد.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان خاطرنشان کرد: اسامی برندگان طرح‌های همراه اول فقط از طریق پایگاه اینترنتی این اپراتور اعلام می‌شود.

سیاوشی گفت: موضوع این کلاهبرداری به پلیس فتای اصفهان اطلاع داده شده و اقدامات لازم جهت شناسایی این کلاهبرداران و برخورد با آنها در حال انجام است.

وی با اشاره به این که اگر مشترکی خواستار عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی انبوه است، می‌تواند آن را به سامانه ۹۹۹۰ اطلاع دهد، تصریح کرد: شرکت مخابرات نمی‌تواند برای جلوگیری از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از طریق شماره‌های تلفن معمولی اقدامی انجام دهد و خود مشترکان باید در این زمینه هوشیار باشند.

وی از مشترکان تلفن همراه خواست که به شماره‌های تلفنی که نمی‌شناسند، پاسخ ندهند و تحت هیچ عنوان اطلاعات شخصی و مالی خود را ارسال نکنند.
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
پنج شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 8:32 | بازدید : 221 | نوشته ‌شده به دست احمد کهنسال | ( نظرات )
 
ایتنا - «از جمله چالش‌های پیش رو در توسعه اقتصاد آنلاین کشور می‌توان به نبود زیرساخت مناسب در حوزه پهنای باند اینترنت کشور اشاره کرد. »


در ایران بسیاری ایجاد کسب‌وکار آنلاین را با ایجاد یک فروشگاه آنلاین اشتباه می‌گیرند و نتیجه آن راه‌اندازی روزانه ده‌ها وب‌سایت بی‌کیفیت و محکوم به شکست است.

در بحبوحه بحران اقتصادی جهان و در شرایطی که هر روز صبح یک نفر در انتظار بیکار شدن است، این روزها، هر فردی، در هر گوشه از جهان با هدف ایجاد امنیت شغلی برای خود و همچنین رسیدن به آرزوهایی که همیشه آنها را محال می‌دانسته است، به کسب‌وکار اینترنتی روی آورده است. کسب‌وکارهایی که می‌توان آنها را به صورت پاره وقت و در کنار کار اصلی انجام داد حتی بدون هیچ سرمایه اولیه‌ای.

طی سال‌های گذشته، شبکه اینترنت روش معاملات اقتصادی را تغییر داده است. به باور فعالان بازار، در دنیای مدرن امروز برای حفظ موقعیت تجارت و توسعه آن، ناچار از حضور موثر در حوزه آنلاین هستیم. بازار امروز، جهانی است و همواره در حال تغییر و هر سرمایه‌گذاری موفق احتیاج به استراتژی کسب و کار الکترونیک دارد.

کسب‌وکار آنلاین در ایران
کسب‌وکار از طریق آنلاین گویای یك تحول اقتصادی است، تحولی كه در كلیه مؤلفه‌های اقتصاد همچون محصولات، مصرف‌كنندگان، فروشندگان، واسطه‌ها، خدمات پشتیبانی، بازار و فرآیندهای آن مؤثر خواهد بود.
گسترش اقتصاد دیجیتال فضای اقتصاد جهانی را رقابتی کرده است. به گفته کارشناسان اقتصاد دیجیتال موجب شده است که موانع ورود به بازار برداشته شود و هر فرد به راحتی از طریق شبکه اینترنت وارد اقتصاد جهانی شود. گذشته از آن به واسطه استفاده از قابلیت‌های شبکه، قدرت مصرف کننده از طریق مقایسه قیمت‌ها و کیفیت‌ها و دسترسی به اطلاعات افزایش یافته است. از سوی دیگر اندازه شرکت‌ها کوچک شده و طیف وسیعی از واحدهای اقتصادی از طریق شبکه جهانی به یکدیگر وصل شده اند. هزینه مبادله (Transaction Cost) که یکی از عوامل مهم تنظیم‌کننده مبادلات و قیمت‌ها است به شدت کاهش یافته است. 

در حالی که کسب‌وکار آنلاین در دنیا با وجود بحران اقتصادی روز به روز در حال افزایش است، اما سهم ایران از این بازار بسیار اندک و به باور فعالان بازار، کسب‌وکار آنلاین در ایران هنوز در ابتدای راه است.
از دیدگاه کارشناسان اقتصادی و فناوری اطلاعات بازنگری در ساختارهای سنتی اقتصاد و انطباق آنها با فناوری‌های روز نیازمند ایجاد تحولات و تغییرات زیرساختی و روبنایی در پیکره اقتصادی کشور است. مهم‌ترین دستاورد اقتصاد دیجیتال در کشور، توسعه دموکراسی اقتصادی بر مبنای شفافیت اطلاعات، امکان دسترسی برابر همه به فرصت‌های اقتصادی و توسعه اقتصاد رقابتی و حذف اقتصاد انحصارگرا و دولتی است. 

محمود بشاش کارشناس درحوزه تجارت الکترونیک در خصوص وضعیت کشور در حوزه کسب و کار آنلاین می‌گوید: «در حال حاضر در کشور شاهد شکل‌گیری انواع و اقسام تجارت‌هایی هستیم که به دلیل اینکه راه‌اندازی آنها بر بستر اینترنت، بسیار ساده و سریع است، روز به روز در حال افزایش هستند، اما متاسفانه این تجارت‌ها پس از مدت کوتاهی به دلیل عدم رعایت استانداردهای ابتدایی و پایه هر نوع تجارتی، به سرعت شکست خورده و از بین می‌روند.»
به باور وی در یک محدوده زمانی،کسب و کارهای آنلاین در ایران در قالب فروشگاه‌های آنلاین شکل گرفتند و موج نامیمونی به نام ارائه انواع خدمات، فروشگاه سازهای آنلاین را شکل دادند. این موج به دلیل نگرش منفعت طلبانه سازندگان این ابزارها به نوعی در بین کاربران ایرانی این نگرش را ایجاد کرد که راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین یعنی خرید یک سیستم فروشگاه ساز. به دنبال این شرایط تا کنون هزاران وب‌سایت مشابه، بی‌کیفیت و خارج از استاندارد شکل گرفته‌اند که پس از مدت کوتاهی هم شکست خوردند. 

بشاش در ادامه می‌افزاید: «این موج شکل گرفته یکی از عوامل کند شدن و یا بدبین شدن به اصل کسب‌وکار آنلاین در ایران شد است که برای رفع این نگرش منفی و سرخوردگی‌های ایجاد شده، باید زحمت زیادی کشیده شود.» اما برخی دیگر یکی از موانع اصلی بر سر رشد کسب‌وکار آنلاین در کشور را به فراهم نبودن زیرساخت‌های اینترنتی ارتباط می‌دهند. 

علی‌اکبر جلالی، استاد دانشگاه علم و صنعت و پژوهشگر در حوزه آی‌تی در خصوص چالش‌های پیش‌روی اقتصاد آنلاین کشور می‌گوید: «از جمله چالش‌های پیش رو در توسعه اقتصاد آنلاین کشور می‌توان به نبود زیرساخت مناسب در حوزه پهنای باند اینترنت کشور اشاره کرد. همچنین نبود سیستم فرهنگ‌سازی و آموزش به شهروندان، نگرانی از امنیت شبکه از دیگر مشکلاتی است که در این بخش دیده می‌شود.» به گفته وی از جمله موانع رشد اقتصاد آنلاین در کشور به نبود ارتباط منسجم با اقتصاد جهانی بازمی‌گردد که همین امر باعث شده ایران آن‌طور که در جهان معمول است از فرصت‌های این حوزه استفاده نکند. وی در ادامه افزود: «یکی دیگر چالش‌‏های اصلی اقتصاد دیجیتالی و اینترنتی نبود قوانین حقوقی مناسب این تجارت است که ضرورت قوانینی كه تجارت الكترونیكی را به رسمیت بشناسد در شرایط موجود به شدت احساس می‌‏شود. در كنار این چالش اصلی باید به ایجاد بستر فرهنگی لازم برای تشویق افراد به استفاده از تجارت الكترونیكی نیز توجه شود.»

پیش نیازهای کسب و کار آنلاین
تجارت آنلاین، شیوه‌ای تخصصی و نوین است كه به مهارت و دانش كافی درباره كالاها، نحوه توزیع، نوع روابط با مخاطبان و تبلیغات نیاز دارد. عدم آگهی در خصوص پیش‌نیازهای این نوع تجارت، به‌رغم استقلال كاری و فضای گسترده برای فعالیت، مشكلات خاص خود را به ارمغان می‌آورد.
به باور فعالان حوزه تجارت الترونیک، یک کسب و کار آنلاین مانند هر نوع تجارت براساس تشخیص چهار حرف p یعنیProduct, Price, Prospect Promotion (محصول، قیمت، چشم‌انداز و توسعه) شکل می‌گیرد. بشاش در خصوص پیش‌نیازهای راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین می‌گوید: «اگر محصولی دارید که دارای بازار خاصی است و مشتریان خاص خودش را هم دارد، با قیمت‌گذاری صحیح، تبلیغ و معرفی آن محصول می‌توانید پایه‌های کسب و کار خود را بسازید. البته در کنار همه اینها از آنجایی که کسب‌وکارهای آنلاین، بر بستر اینترنت فعالیت می‌کنند، وجود ارتباط و بستر مناسب اینترنت نیز جزو نیازهای اولیه و اصلی برای این کار محسوب می‌شود.» وی در ادامه می‌افزاید: «تجارت در فضای آنلاین دارای قوانین خاص خود است که آن را از تجارت‌های آفلاین متمایز می‌کند. مثلا برای تبلیغات محصولات خود و شرکت در یک نمایشگاه بین‌المللی، ممکن است یک کاتالوگ مفصل و چندین صفحه‌ای بسازیم، ولی در فضای آنلاین، باید بتوانید محصول خود را در چند پاراگراف تعریف کنید.»
اما شاید یکی دیگر از پیش‌نیازهای اصلی برای راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین، فراهم بودن امکانات پرداخت آنلاین باشد. پیش‌نیازی که در کشور با اما و اگر‌های بیشماری همراه است. براساس شواهد موجود ارائه خدمات پرداخت در کشور پایین، غیراستاندارد و محدود است.
کارشناسان حوزه تجارت الکترونیک بر این باورند که بانک‌های کشور برای توسعه این خدمت، باید تعامل بیشتری با فعالان این حوزه داشته باشند و با فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب، اقدام به کاهش مشکلات در این بخش کنند.

توصیه‌هایی برای توسعه کسب‌وکار آنلاین
اگر تصمیم دارید برای توسعه کار خود وارد حوزه آنلاین شوید بهتر است به توصیه فعالان موفق این حوزه توجه کنید. مهم‌ترین عامل موفقیت در تجارت آنلاین، شروع صحیح و حساب شده است و برای یک شروع خوب، تغییر نگرش فکری (Mind Set) بسیار ضروری است. موفق‌ترین افراد در تجارت‌های آفلاین ممکن است در یک تجارت آنلاین، به راحتی شکست بخورند. پس، قبل از هر چیز باید فضای حاکم بر کسب‌وکارهای آنلاین را خوب بشناسید و خود را بری تغییر رویکرد فکری آماده کنید. 
اگر این مرحله را با موفقیت سپری کنید، بقیه راه، بیشتر ابزارهایی خواهد بود که باید آنها را در کسب‌وکار خود به خدمت بگیرید.

محمود بشاش، محقق و کارآفرین در حوزه تجارت الکترونیک نیز پیشنهاد می‌کند که به دلیل سرعت پیشرفت تکنولوژی و تعدد ابزارها و استانداردهای تجارت آنلاین، حضور یک مشاور و یک مربی (Coach) در کنار شما، بسیار مفید و حتی حیاتی خواهد بود. 
همانگونه که ما برای دکوراسیون شرکت خود، حتما از پیمانکار استفاده می‌کنیم و هیچوقت خودمان این کار را انجام نمی‌دهیم، چرا باید فکر کنیم که طراحی وب‌سایت و طراحی محصولات، تولید محتوا، تبلیغات آنلاین، تعریف چرخه فروش و سایر عوامل آنلاین را خودمان می‌توانیم انجام دهیم؟ این طرز تفکر که این روزها در بین افراد رایج است از عوامل مهم شکست تجارت‌های آنلاین است.
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 8:32 | بازدید : 243 | نوشته ‌شده به دست احمد کهنسال | ( نظرات )
ایتنا - phpMyDirectory 1.4.1 از قابلیت‌های متنوعی برخوردار است.
نسخه جدید نرم افزار phpMyDirectory ارائه شد



شرکت Accomplish Technology از ارائه نسخه جدید نرم‌افزار خود موسوم به phpMyDirectory خبر داد. 


به گزارش ایتنا از مرواهاست به نقل از The Hosting News، جدیدترین نسخه نرم‌افزار phpMyDirectory به شماره ۱.۴.۱ منتشر و در معرض استفاده علاقه‌مندان قرار گرفته است.

phpMyDirectory نوعی اسکریپت است که برای مدیریت محتوا به کار می‌رود و کاربران با استفاده از آن می‌توانند به راحتی وب‌سایت‌هایی به شیوه دایرکتوری، ایجاد و مدیریت نمایند. 


مطابق این گزارش، نسخه به‌روز شده این نرم‌افزار، از قابلیت‌ها و ویژگی‌های فراوانی برخوردار است که باعث می‌شود phpMyDirectory به عنوان یکی از کارآمدترین و مقرون به‌صرفه‌ترین نرم‌افزارهای حوزه طراحی وب سایت، در بازار مطرح شود.

در این نرم‌افزار قابلیت‌های جدیدی در خصوص php directory افزوده شده که از آن جمله می‌توان به ویژگی‌هایی همچون Click to Call، فهرست کردن ساعات کار، تشخیص دستگاه‌های همراه، نمایش الگوی تلفن همراه و نیز یکپارچه‌سازی SMS اشاره کرد.

ارتقاء میزان یکپارچگی در فرایند ثبت اسکریپت دایرکتوری وب سایت، یکی دیگر از قابلیت‌های phpMyDirectory ۱.۴.۱ عنوان شده است.

همچنین گفته می‌شود نرم‌افزار مزبور از قابلیت یکپارچگی با طیف عظیمی از لاگین اسکریپت‌های گروه ثالث و نیز درگاه‌های اینترنتی پرداخت (payment gateway) برخوردار است.

بر پایه این گزارش، مجوز استفاده از این نرم‌افزار به قیمت ۹۹ دلار و ۹۵ سنت به فروش می‌رسد، اما شرکت سازنده، برای نسخه جدید آن، ۲۵ درصد تخفیف در نظر گرفته است.
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 17 خرداد 1391 ساعت 10:2 | بازدید : 242 | نوشته ‌شده به دست احمد کهنسال | ( نظرات )

آخرین شماره از سه گانه ی فوق العاده بازی Mass Effect 3،  توانست در ماه اول انتشار  به فروشی در حدود ۱٫۳ نسخه دست یابد.

این بازی که مدت زمان زیادی نیست برای پلاتفرم های ایکس باکس۳۶۰، پلی استیشن ۳ و کامپیوتر های خانگی منتشر شده، یک موفقیت باور نکردنی برای شرکت EA و تیم سازنده ی بازی یعنی Bioware بود.

این ۱٫۳ میلیون نسخه مربوط به فروش این بازی در سه پلاتفرم نام برده می باشد. با توجه به اخرین گزارش سایت تحلیلی و آمار گیری NPD، در حدود ۹۴۳ هزار نسخه از بازی Mass Effect 3 به کنسول ایکس باکس ۳۶۰ تعلق دارد و ما بقی مربوط به پلاتفرم های PC و PS3 می شوند.

این نسخه از بازی، آخرین سری از سه گانه ی Mass Effect 3 می باشد. این بازی نقش آفرینی سوم شخص، به ماجراجویی کاپیتان شپرد و داستان جدیدی می پردازد که با عناصر علمی و تخیلی زیادی همراه است.

هم چنین پایگاه تحلیلی NPD  اعلام کرد که بازی انحصاری کنسول نینتندو ۳DS یعنی Kid Icarus: Uprising در حدود ۱۴۰ هزار نسخه، فروش داشته است و آخرین عنوان از سری بازی های ترسناک  Resident Evil معروف به عملیات شهر راکون، به فروش ۱۲۲ هزار نسخه در ماه اول انتشارش رسیده است.

جالب است نیم نگاهی هم به پر فروش ترین بازی ها در سال گذشته ی میلادی بیندازیم که توسط NPD اعلام شده اند :

      ۱٫ Just Dance 2 – Ubisoft, Wii

2. Pokemon White – Nintendo, DS

3. Gears of War 3 – Microsoft, 360

4. Pokemon Black – Nintendo, DS

5. Call of Duty: Black Ops – Activision, 360

6. Zumba Fitness: Join The Party – Majesco, Wii

7. Madden NFL 12 – Electronic Arts, 360

8. Call of Duty: Black Ops – Activision, PS3

9. Madden NFL 12 – Electronic Arts, PS3

10. New Super Mario Bros. DS – Nintendo, DS

11. Michael Jackson: The Experience – Ubisoft, Wii

12. NBA 2K11 – ۲K Sports, 360

13. L.A. Noire – Rockstar, 360

14. Dance Central – MTV Games, 360

15. Mortal Kombat – Warner Bros., PS3

16. Mortal Kombat – Warner Bros., 360

17. Homefront – THQ, 360

18. Kinect Sports – Microsoft, 360

19. NCAA Football 12 – Electronic Arts, 360

20. New Super Mario Bros. Wii – Nintendo, Wii


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
چهار شنبه 17 خرداد 1391 ساعت 10:2 | بازدید : 252 | نوشته ‌شده به دست احمد کهنسال | ( نظرات )

در زیر ویلایی رو مشاهده می‌کنید که طراحی اون توسط معمار مشهوری بنام  اندرو مینارد صورت گرفته . این ویلا همینک در ملبورن استرالیا واقع هستش و این طراحی به درخواست یک خانواده استرالیایی بوده، می‌تونید تصاویر این طراحی رو در زیر مشاهده کنید .

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 17 خرداد 1391 ساعت 10:2 | بازدید : 215 | نوشته ‌شده به دست احمد کهنسال | ( نظرات )

شرکت ال جی در ماه گذشته گوشی هوشمند  Optimus L3 خود را با یک طراحی متفاوت در نمایشگاه MWC 2012 بارسلون معرفی نمود، که اولین نمونه گوشیهای مقرون به صرفه ال جی از سری “L” در سال جدید است.

Optimus L3 با توجه به طراحی خاص و تکنولوژی های کاربردی خود، تجربه ای منحصر به فرد را در اختیار کاربران قرار می دهد. L- Style طراحی متفاوت ال جی است که دراین گوشی با طراحی مدرن لبه ها و ایجاد هماهنگی در کنتراست رنگها با استفاده از کناره های فلزی و براق همراه است.

صفحه نمایش ۳٫۲ اینچی این گوشی بهترین زاویه دید را برای شما فراهم می نمایند.این گوشی با برخورداری از باطری ۱۵۰۰ میلی آمپر بر ساعت(mAh ) امکان مکالمه طولانی تر و همچنین استفاده بیشتر از شبکه های اجتماعی را به ارمغان می آورد.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، Optimus L3 تمام ویژگیهای اولیه یک گوشی هوشمند را با طراحی ویژه و خاص به کاربران ارائه می نماید.

این گوشی بعد از عرضه اولیه در اروپا، به بازار روسیه، آسیا و سپس دیگر کشورهای دنیا عرضه خواهد شد.

ویژگیهای کلیدی:

پردازنده:   ۸۰۰ MHz

حافظه:  ۱ گیگا بایت (ذخیره اطلاعات)، ۱۵۰ مگا بایت (برنامه ها)، ۳۸۴ مگا بایت (RAM )

نمایشگر: ۳٫۲ اینچی QVGA

دوربین:۳٫۰ مگاپیکسل

سیستم عامل: آندروید ۲٫۳ Gingerbread

باتری: ۱٫۵۰۰mAh

ابعاد: ۱۰۲٫۶ x 61.6 x 11.7 میلیمتر


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آخرین عناوین مطالب